Jag är en pinsam människa.

Usch för mig säger jag bara. Att man inte lär sig när det är nog. Var på inredningsparty hos Ulrika igår och drack lite vin och hade allmänt trevligt. Det här blir inga problem, tänkte jag, även fast jag ska upp och jobba klockan 7 imorgon. Jag kan ju ta det lugnt. Jo då.. 1 vinare och 3 extra vinglas senare så mådde jag väl kanske inte riktigt tipp topp. Så sista delen av kvällen spenderades inne på en toa tills Ludde kom och hämta oss (krin 23 snåret). Som sista sak så lyckades jag trilla ner för trappen när jag skulle till bilen. Kan ju inte påstå att jag var jätte alert när väckarklockan ringde 6 på morgonen. Det här med att dricka dan innan man ska till jobbet är inte alls min grej. Men jag överlevde den här dagen också. Annars var inredningspartyt riktigt bra, shoppade mig två ljusbollar som man kan hänga i fönstret och bokstäver där det står HOME på. Det fanns riktigt fina saker.
Har haft sån jävla träningsvärk dom senaste dagarna, det var länge sen jag har haft så här ont. Så cirkelträningen kommer jag nog att fortsätta med. Det kan ju inte bli värre ialla fall ;)

Ikväll känner jag att jag har gjort mig förtjänt av att gå och lägga mig tidigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0