Kvinnor och klackiskor

På något sätt förvandlas dom flesta av oss så fort vi får på oss ett par klackiskor och hamnar på ett dansgolv. Då blir vi helt plötsligt 5 år igen och det ska stampas hårt och mycket i golvet så att det hörs att vi är där. Men jag ska inte klaga, jag gör exakt samma sak och tycker att det är skit kul :)
Det känns som den här helgen har varit lång, men det är nog för att jag har varit ledig i tre dagar och för att Ludde kom hem i torsdags.
Helgen har varit riktigt bra. I fredags skulle vi gå på Bodensia för lite After work men det gick inte att reservera nå bord utan det stod att det var först till kvarn. När vi kom dit fanns det ett två bord och ett fyra bord kvar så vi tänkte att det blir bra eftersom vi var 6 stycken men då hade dom tydligen bara mat för dom som hade reserverat bord (?!?) men vi fick jätte gärna sitta ner och dricka. Så vi tog oss ner till Far East istället och åt och drack. Riktigt gott var det. Sen tog vi oss upp till Bodensia igen och fortsatte att dricka. Hade ju bara tänkt vara ute en stund men så blev klockan två och dom stängde stället.
Igår var det Höstmiddag med Luddes jobb. Fick Marie och fixa håret på mig riktigt fint blev det. Lite synd att jag inte tog nå kort. Det var riktigt trevligt och god mat. Lyckades till och med hamna brevid André och han tjej (brukar hamna brevid äldre människor i vanliga fall som man absolut inte har nå gemensamt med). Det här är nog första gången vi har stannat tills dom stängde, annars brukar vi dra oss hemmåt där kring 12 snåret. Ludde gjorde ett tappert försök vid kvart över tolv, men om man använder hundögonen så får man stanna nån timma till :)
Jag hade glömt bort att man skulle ställa tillbaka klockan så helt plötsligt var man ju hemma vid två istället för vid tre. Inte illa :)

Har fått upp afficherna nu och det blev riktigt bra. Det behövs så lite förändring en del gånger.


Imorgon blir edet cirkelträning igen. Har till och med fått med mig Ludde. Jag och mamma tänkte att vi kör alla måndagar vi kan, känns skönt att ha något igen varje vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0