Bläckfisk och smyckeskrin

Igår blev det bokstund med Christine. Boken som lästes var "Kärlek har ingen ålder", vi fick lära oss ett och annat som man kan ha användning av på äldre dar tydligen. Monica och Christine hade en mycket bra inlevelse så vi fick även njuta av en och annan visning av ställningarna. Mycket vackert gjort. Hade "skaka rump" tävling mot Priscilla och jag såg väl ut som ett gravidt kylskåp i jämförelse med henne. Måste helt enkelt gå på nån kurs.  Maten var riktigt god och gratis blev den. Dom trodde att vi skulle ha maten den 16 oktober och inte september så den blev en timma försenad och då bjöd han på den. Inte illa måste jag säga. Det blev inte så sent igår, var hemma strax innan tolv men man sover ju inte så speciellt bra när man är lite lätt små lullig så jag var väl inte så väldans pigg klockan 7 när det var dags att ta sig till jobbet. Skönt att jag bara jobbade till ett sen var det bara hem, ta på sig mysbyxor och mys tröja och somna i soffan någon timma.
Nä gårkvällen var riktigt kul, får väl sprar pengarna för maten och göra om det nån annan gång :)

I helgen blir det stugan. På söndan måste man väl ta sig och rösta och sen blir det fika hos Carro.
Nu ska jag försöka styra upp nån mat på det här stället (pizza lät som en mycket bra idé)


För den som är intresserad går denna bok att låna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0