Kick Ass

Var väldigt skeptiskt när vi skulle hyra den men den var helt klart värt det. Lite ovanlig och lite långdragen på vissa ställen men rolig. Det är som inte alltid lätt att hyra film, speciellt inte när man är åtta stycken varav två nästan har sett alla filmer som finns att hyra.

Har hängt i stugan hela helgen med hela famlijen Ögren/Lundsten/Byberg, Patrik, Tina, Andreas och Moa. Inte alls gjort något speciellt bara varit och haft det bra. På lördan drog vi ut med båten, vi tjejer fick en egen båt för killarna hade inte någon större lust att pimpla med oss dom skulle tydligen trolla gädda och då kunde man tydligen inte stå still på ett och samma ställe ;) Även fast vi var på bästa fiske stället i Holsvattnet så var det bara Tina som fick upp en stackars miniabborre, vi provade ett nytt ställe och Moa och Tina fick napp sammtidigt, sen när Moa lyckas dra upp sin stor fångst visade det sig att det var Tinas drag hon hakat i. Man kan inte lyckas varje gång :)
Vaknade lördag natt av att Maria håller på att skratta så att hon nästan grinar, hör hur Ludde donderar och håller på ute i storrummet. Robin som fått kanske en eller tre groggar för mycket har lyckas ramla och slå huvudet i staketet på altanen så han skulle gå in och vila, lägger sig i Tina och Patriks säng och vägrar flytta på sig. Efter mycket om och men lyckas han ändå få Robin till sängen, lite orolig över att han lyckas dra på sig en hjärnskakning får Ludde ställa klockan på varannan timma och försöka hålla koll på han. På söndag morgon hade Robin ont både på insidan och utsidan av huvudet. Är huvudet dumt osv... :)

Röstade var jag och gjorde också igår, men man kan ju inte alltid få som man vill. Men det känns riktigt bra att dom mest troligt fått byta parti i kommunen. Kankse dags för lilla Olle att ta pension snart.
Ludde for aldrig igår utan åker inte förrän imorgon på morgonen. Det känns skönt men jag sa till han idag att han förstör ju mina morgonrutiner då han helt plötsligt är hemma på veckodagarna. Fatta hur det kommer bli när han helt plötsligt är bort i 6 månader, då kommer jag ju helt kommit på egna rutiner och sen kommer han tillbaka och då måst jag helt plötsligt rätta mig efter en till. Det kan bli intressant måst jag säga.

Tog mig till gymmet idag (hurra för mig) så det blev både styrke och 20 min på löpbandet. Nästa vecka blir det att ta tag i boxningen igen för då är jag äntligen ledig på torsdag kväll.



Kommentarer
Ludde

Jag fick faktiskt ställa klockan på varje timme, inte varannan. Förresten är det bara mysigt när jag är hemma, inte jobbigt. Puss!

2010-09-22 @ 18:43:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0