Klant!

Var mycket seg imorse. Det är mörkt nu när väckarklockan ringer och då blir det extra svårt att kliva upp. Segar mig igenom morgonrutinerna och tar mig till slut till jobbet. När jag väl kommer dit och ska börja med morgonarbetet tycker jag att det är konstigt att vi är 4 som börjar 7, jajomensan Cathrin börjar inte förrän 8. Fy fan va klantigt. Ulrika tyckte att jag skulle gå och sätta mig och se på tv en timma men när jag ändå är där så kan jag ju lika gärna börja jobba. Jag hade faktiskt velat ha den där sovmorgonen.
Håller på att försöka pussla ihop mitt schema nu, varför är det alltid så att dom gångerna man vill hitta på nå så jobbar man. Men jag tror att jag har löst det här nu, inte helt säkert mäste flörta in mig lite hos Tommy eller Birgit för att det här ska funka. Måste fundera ett tag till känner jag.
Ikväll blir det en jogging runda med Patrik och kanske Robin. Det blir skönt. Skulle egentligen ta mig ut på promenad igår men jag hade inte lust att promenera på kvällen. Försökte få med mig Sandra en sväng idag men såklart så jobbade hon och egentligen ville jag inte gå för att få själva motionen utan mest bara för surrets skull så att gå själv finns inte på tapeten idag.
Nä undrar om man kanske skulle ta och ta en liten lätt tupplur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0