"På måndag kommer det att vara all over facebook"

bästa kommentaren av en kalixkille vars kompis "rymt" för att gå ut i Lule med grabbarna medans frugar var i Barcelona och han trodde att han skulle komma undan med det. Det värsta är ju att det är sant :)
Utgång blev det igår. Först satt jag, Heli och Ida hemma hos Ida och surrade på om det mesta innan vi drog oss till Olivers. Heli var väl inte så där jättepepp på själva stället från början, eftersom det tydligen brukar vara mest äldre där, men det blir ju vad man gör det till och hon mjuknade upp efter ett tag :) Det var längesen jag gick ut och dansade så där. Senaste jag var ut på "krogen" var farmen i sommar men jag räknar inte riktigt det som krogen så räknar man bort det kan jag inte komma på sist jag var ut. Kan inte förstå vad killar får ut av att stå tryckta mot väggen och när man råkar komma inom räckhåll nypa jätte hårt i rumpan. Är det nån som nappar på det ens?! Jag brukar mest bara bli less och gå därifrån men andra gången samma karl gjorde det vart jag riktigt less, vände mig om och slog till han på bröstet och förklarade för han att han är riktigt jävla dum i huvudet. Nä jag kan verkligen inte fatta sånt där. Men annars var kvällen riktigt kul. Ida gjorde sina vanliga sumpa rumpan moves, kanske lite för aggressivt iband men det var inget som inte gick att lösa :)
Idag har vi varit väldigt sparsamma på stegen, inte det att jag har varit bakis och mått dåligt, utan bara för att vi har kunnat. Första gången vi klev utan för lägenheten var vid 17 snåret när Ludde och Robin kom och hämtade mig. Men det ser då ut som om det har varit en mycket fin dag idag ;)
Nä nu kanske det snart är dags för lite middag.

Lite träning sådär på förfesten är ju aldrig fel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0