Segt.

Tog mig ut på en jogging sväng idag efter frukost. Det var som tuggummi, segt, segt, segt. Jaja jag tog mig ut ialla fall. Tänkte att jag skulle lyckas med att få ihop två jogging pass till i veckan. Det borde inte vara något problem, just nu handlar det bara om viljan.

I går var det fullt hus i princip hela kvällen. Klockan fem ramlade den första klungan in sen fortsatte det under kvällen. Tallrikarna räckte inte så långt så det var skönt att Luddes mamma diskade upp, kanske pappers tallrikar nästa gång vore en idé.

Jag och Ludde borde öppna ett konditori. Han bakar, jag dekorerar ;)


Ikväll kommer min substitut sambo och bor fram tills på onsdag. Det känns bra att Birger är på älgjakt så jag kan kidnappa henne utan att ha dåligt samvete ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0