2 av 3 avklarat.

Bilen är avspolad (tack pappa) och jag har dammsugit och putsat den invändigt, idag tog jag med mig Junior ut och rensade blomrabbaten så den ser någorlunda ut, nu är det bara själva lägenheten som skulle behöva sig en rejäl omgång med dammtorkning, dammsugning och skurning. Någon frivillig?! Det är så förbannat tråkigt. Tänkte att jag (kanske) skulle ta tag i det på fredag när jag är ledig. Skulle även behöva stoppa undan skoterkläderna och alla 511 kängor/skor som jag bara har tryckt in i garderoben, och jag kan ju säga det att jag kankse äger två (högst tre) par av skorna som är där.
Mycket konstigt att en människa som inte varit hemma på ett halvår behöver ha så många skor ;)

Nu har jag fått fingrarna ur och beställt kort. Jag är inte alls så snabb på det så det blev väl en 190 kort, tur att det är billigt att framkalla från digitalkameran.

Nä nu är det dags att göra sig färdig så man orkar med morgondagen (tjejkväll på stan imorgon och lönen fick vi idag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0