Årets första

ute joggingtur är avklarad. Det vart inte så värst långt men vi tog oss ut ialla fall och det tycker jag att vi ska ha en applåd för (jag är mest glad över att jag lyckades dra min rumpa upp från soffan, kan ju säga att den var inbjudande). När vi väl kom igång och hade joggat en bit så tyckte jag att det kändes riktigt skönt, bara man får upp flåset lite grann. Ska smida på nån plan så att jag lyckas lura med mig Sandra flera gånger. Jag lovade att jag inte skulle tjata och det tänker jag inte, ska bara blinka lite snällt med ögonfransarna. ;)

Fick även en långpromenad idag med Malin J och vi drog med oss Joline i vagnen så att Maria kunde göra sillsallad och lite annat pyssel hemma. Det går som lättare att gå med barnvagn på något sätt, man får som mera fart. Kanske lånar henne fler gånger.

Nä nu ska jag för en gångs skull ta och lägga mig i hyfsad tid så man orkar upp imorgon.
På schemat står: träning, strykning (titta mamma nu har jag blivit vuxen när jag börjat stryka sängkläderna), rulla köttbullar, packa för stugan och ett kvälls pass på jobbet. Hade velat hinna städa men jag kan nog ta det till veckan istället.


Kommentarer
Anonym

vad bra att du har börjat stryka sängkläderna nu blir jag stolt / mamma

2011-04-24 @ 19:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0