Handkraft är det bästa.

Har varit och hjälpt Malin att flytta idag. Jag tyckte att vi var grymt duktigt och mina lastningsskills var på topp. Vi fick med oss allt på en sväng. Sen att jag inte kunde se något i backspegeln eller åt höger, för där satt Malin med knät fullt av sängkläder, var inte så noga. Vi tog oss ju fram. Det enda lilla problemet vi stötte på var att ingen utav oss kan backa med släp. Men det löste vi så fint med att helt enkelt ta av släpet och putta det när vi hade lastat av det. Det fungerade precis lika bra :)
Någon gång ska jag lära mig att backa men jag känner att jag kan behöve en hel fotbollsplan att öva på och inte en trång innergård.

Igår hade jag, Moa, Jossan, Maria och Joline tjejkväll. Blev en tre rätters middag. Riktigt gott. Måste däremot förklara för Joline att under tjejkvällar ska man vara glad men det är ju inte så lätt att veta när man aldrig har varit på en. Vi får öva henne på det helt enkelt. Riktigt trevligt. Det måste göras om sen.





Mest för Luddes skull:

Så här blev det efter gardinbyte och ommöblering.


Kommentarer
Alberthermine

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-06-07 @ 12:04:52
URL: http://alberthermine.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0