Kall dusch

mycket irriterande att upptäcka att det inte finns nå mer varm vatten när man redan har schamponerat in håret. Det blev en riktigt snabb dusch måste jag säga. 

Idag har ny gardinerna åkt upp och jag har även möblerat om i datarummet och spikat fast kablarna i taket som jag nu stört mig på ett tag. Nackdelarna med att bo i dom här lägeheterna är att man måst stå och balansera på tå högst upp på en trappstege för att nå taket och taket är ju inte direkt gjort igår så det är ganska poröst så det har trillat lös nån liten bit här och där. Men nu sitter dom och jag är ganska så nöjd.
Datarummet blev på något konstigt sätt större när jag möblerade om och nu har Marilyn tavlan åkt, jag älskade den men det ser inte helt okej ut när den sticker ut en halv decimeter i från väggen för att taveramen har börjat bågna. Så är det nog när man köper på dollar men då har man ju även råd att köpa nytt också.

Katten var mycket hjälpsam med gardinbytet




Måste bara visa den här bilden. Joline var så mycket söt på den. Ser ut som en liten degklump, men bra mådde hon nog :) Mosters lilla ögonsten.



Kommentarer
Maria

Du har så fint smeknamn på mitt barn, fan vad jag skrattade :)

2011-04-05 @ 10:05:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0