Motivation tack!

Jag väntar och väntar och väntar, men den dyker fan aldrig upp. Varje dag tänker jag; Nu ska jag ta tag i det här. Det är inte alls länge kvar till vårruset. Men den här motivationen har gömt sig långt borta. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas lura fram den igen. Borde ta mig oftare till Step In också och få in träningen igen. Bara träna på måndagar ger inte så jätte mycket, men det är ju bättre än ingenting alls. Blir lätt avundsjuk på bloggar man läser där folk tar på sig skorna och ger sig ut på ett lätt joggingpass eller en snabbpromenad sådär innan frukost. Jag är inte riktigt där än.
Så den som hittar min motivation någonstans, snälla hör av er!

Var och hjälpte Marika och baka igår. Fort var det gjort så hade vi bakat en digistivetårta, cornflakes kakor och solskensbullar. Gott blev det. Ska dit efter lunch idag och få äta lite mera.


Jobb hela helgen då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0