Tomt.

Det blev lite tomt bredvid dörren när jag plockade ner den gigantiska kransen jag fick utav Sandra i vintras, så nu när jag och Maria var på stan så hittade jag denna klockrena sak som hängdes upp istället:

Det ser ut som om den alltid har hängt där. Mycket nöjd över köpet. Jag och Maria har sprungit runt på stan och försökt hitta en 20 års present till Moa. Inte det lättaste men vi löste uppgiften :) Blev en lunch på opalen och sen lite mathandling. Skulle vara så skönt att beställa dom där Linas matkassar och slippa fara och handla, tycker att det är fruktansvärt tråkigt och eftersom jag är för det första ganska kräsen och sen inte har någon fantasi vad gäller matlagning så handlar man ju bara samma gamla vanliga mat. Nä nog finns det roligare saker att syssla med.


Tjejkväll igår och jag hittade mig mascara, dagcreme, nagellack, en skjorta och ett par löpartights. Blev inte så farligt dyrt heller eftersom jag hade presentkort på kicks så det enda jag betalade var skjortan och tightsen. Snabb som satan kommer jag bli i dom :)
Nu gäller det bara att ta och ladda upp inför vårruset. Allt går så segt så segt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0