Färgning.

Provade faktiskt för någon dag sen att färga ögonfransarna. Det blev ganska bra, inte så att jag inte kommer måla dom under dagarna men det kan ju som vara skönt nu när vi ska åka utomlands och det är varmt och svettigt så kan jag ju bara böja dom lite och dra dit nå ögonbryn. Jag har tänkt flera år att jag ska göra det till sommaren när man är på stranden och sånt, men det har som aldrig blivit av. (Gud va intressant det här måst vara för alla som läser)

Igår var det krig på Area 66. Var med Ludde, Maria, Robin, Magnus, Josefin, Andreas och Moa och spelade lasergame. Så jävla roligt :) Fick väl inte världens bästa poäng men det är inte alltid det som räknas. Var helt genomblöt i svett efter omgångarna. Lyckades nästan riva en väg när jag skulle gömma mig för Andreas.
Det här blev nog en bra uppvärmning inför Paintballen på fredag. Jävlar vad ont det kommer att göra.

Farmor är så söt. Hon har precis lärt sig hur man sms:ar och mms:ar (inte illa), så när vi var förbi i torsdags så frågade hon hur vi fick dit dom där solarna i meddelanderna.
-Vilka solar?
-Ja men när ni skriver så brukar det vara nå gula solar i meddelanderna.
-Jaha, smileysarna?
-Ja, kanske det.
Så nu har vi lärt henne det också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0