Morgonprommis

Hängde med Malin på en morgonprommis idag. Jobbigt att ta sig upp när väckarklockan ringer men när man väl tagit sig ut så är det väldigt skönt.
När försvann sommaren?! Jag hoppas att det här bara är tillfälligt och att solen kommer tillbaka snart för jag är då inte redo för hösten ännu.
Första jobbdagen avklarad igår, började lugnt med en 7-12 tur. Man ska inte ta ut sig i början. Har lyckas byta bort söndagen (tack Pricilla) så på lördag blir det farmen med solstrålen och några till :) Har även hunnit söka semester för Kreta resan så nu har jag bara 6 semesterdagar kvar, det har blivit många strödagar i år.
Jag, Ludde, Moa och Andreas var och "våldgästade" Maria och Robins åttaårsdag igår. Middag på Ming var inte helt fel, dom har grymt gott kött. Sen tog vi oss till Maria och Robin och gjorde efterrätt, lite lätt sliskigt men som vanligt så gick det ner utan problem :)
Det här "nya" livet har som vanligt kommit på villovägar men det är dags att leta reda på det igen, måste bara bli lite friskare innan jag tar mig ut på någon joggingrunda, men promenaderna är det bara att ta tag i igen.
Måste få in någon sorts rutin på allt.
Idag blir det att försöka få ordning på tattarlägenheten innan jobbet klockan 16. Vet inte vad som har hänt, det är nån som kommer in under natten och då vi inte är hemma och bara smutsar ner i hela lägenheten. När Malin flyttar ska vi ha en riktig storstädning och ta av i skåpar, skafferi och kylskåp, hade behövt rensa ur lite kläder också, som det är nu trycker jag in det mesta i garderoben så egentligen har jag ingen koll på vad som finns längst in.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0