Multitasking

Det ordet har fått en ny betydelse efter att ha åkt/kört med Malin i 156 mil. Det här med att bara köra och bara koncentrera sig på vägen är mycket överskattat ;)
Första etappen blev Boden-Skellefte (jo jag vet, en grymt lång sträcka). Där stannade vi hos Simon som Malin skulle fota. Fick sova i en stuga från 1800-talet, somnade till ljudet av en sprakande eld. Riktigt mysigt.
Andra etappen blev Skellefte-Horsvik (skrattade också när jag läste namnet). Kom väl dit vid tolvsnåret på natten så det var bara hopp i säng och ställa kloclan på åtta.
Tredje etappen blev Horsvik-Karlskrona. Stannade några timmar i Jönköping på en fotobutik.
Sen var det bara att ta det lugnt i några dagar tills det var dags för mig att flyga hem. Det har varit så otroligt skönt.
Har strosat runt på stan, ätit den största glassen jag sett, tagit promenader, gick ut en sväng på lördan och bara suttit och hängt hemma hos Malin.
Ibland behövs det inte alls mycket.


Kvällsfika

Det här ansiktet har jag vaknat upp till dom senaste dagarna. :)

Det syns inte så bra nu, men i den här struten rymms det 9 kulor.


Så nu är det bara tillbaka till jobbet, men inte alltför länge. ¤ arbetsdagar kvar sen bär det av mot Stockholm på bröllop och sen mot Kreta med Andreras och Moa.


Kommentarer
Malin

hahhaha fin bild på prinsen som stirrar ner dig ;)

2011-09-04 @ 10:33:10
URL: http://www.mkfocus.se
cathrin

visst då. Han körde utsirrningsmetoden tills man vaknade :)

2011-09-04 @ 11:21:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0