Sista sommarkvällen.

Säsongsavslutning på farmen igår och det känns det lite som om det är sista sommarkvällen. Nu gäller det att ta till vara på dom sista soldagarna också.
Farmen igår då. Föfest här hemma med Moa, Malin, Magnus och Josefin. Satt mest och surrade och spelade nått ölspel, sen mot farmen för att se Jay Smith.
Jag och Malin stod som två förälskade tolvåringar under hela tiden han spelad. Han är så snygg, ja han har väl rasat en sådär 10 kg i vikt och mest troligt pågrund av lite små knarkande men det kan inte hjälpas. Annars var det en ganska lugn kväll, dansade lite, provade på en liten foxtrot sväng men det var inte det lättaste med tanke på att jag för det första inte kan dansa det och för det andra för att det typ var packat med folk runtomkring oss, kom underfull med att världen faktiskt är ganska liten, förökte följa efter gitarristen i bandet och tappade bort han. Allt som allt var det en mycket bra kväll.


Hela min bakisrutin blev rubbad idag, istället för bakispizza hamnade vi på MAX, kändes lite konstigt i början men jag blev ju mätt. Men det här är inget jag tänker göra till en vana.
Tog oss en runda på minigolfbanan efteråt med Moa, Andreas, Magnus och Josefin. Efter halva banorna var gjorda låg jag jävligt sist, men sen kom jag in i andra andningen och slutade faktiskt tvåa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0