Älskad Syster.

Igår hade våra presenter kommit så jag och Maria gick dit och valde ut vårat eget smycke. Mycket smidigt :) Maria tog en svart pärla och jag tog en pärla med lite "bling" (som hon i affären sa) på.

det var svårt att få en bra bild.


Idag fick jag äntligen fingrarna ur och drog mig till Step In. Det blev ett joggingpass på 35 min. Det gick faktiskt ganska bra, trodde att det skulle vara jobbigare med tanke på hur många månader sedan jag var ocj joggade men lite av konditionen sitter kvar än :)

I morgon hämtar jag hem han. Läskigt vad fort det går :) Får väl hålla tummarna på att planet tar sig iväg och inte är en sådär 10 timmar försent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0