Jag borde...

satt och kollade ut igår, närmare nollgradigt och solen lyste. Jag borde ta mig ut på en promenad. Så långt kom jag. Jag behöver motivation och det är nu! Måste ju börja träna till vårruset. Det här med att skjuta upp saker är som en liten specialitet jag har.

Fika igår. Sandra var förbi på förmiddagen och höll mig sällskap medan jag bakade. Fick graffiti nagelack och ögonskugga av henne och Dennis. Sen kom Ida, Heli, Sabin och Birger fick en digitalkamera av dom :) Så nu kan jag ta med min kamera varje gång vi ska någonstans och Ludde får ta med sig sin kamera så får vi se vem som får mest kort i slutet ;) Frans kom också förbi, fick en rödvins flaska så nu måst jag börja lära mig det. Magnus kom och fick lite fika han också eftersom han missade det i torsdags.
Fick sovsällskap av Ida så det blev lite surr på kvällen.

Idag blir det Lule en sväng med Maria och köpa ett minneskort till kameran. Ska även kolla om vi kanske har tur och hittar Magnus present.

Fick blommor av Ludde igår :) Han är så söt.
2 dagar kvar nu.



Kommentarer
sandra

Whow vilken jäkla bukett! o sicken stissig kamera :)

2011-02-02 @ 11:04:47
Cathrin

Jo du :) och den där kameran kommer nog hänga med oss på våra promenader :)

2011-02-02 @ 14:00:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0