Kvällsfika

Efter jag och mamma hade varit och tränat i måndags kväll for jag och Ludde förbi Sandra och Dennis, där bjöds det minsann på nybakta scones och te. Riktigt gott. Såg på Love and other drugs riktigt bra film. Jag förväntade mig en komedi rakt igenom men det var det inte, den hade lite utav varje.



Annars rullar livet på som vanligt här. Tog oss till Lule en sväng igår. Inhandlade två nya bh:ar, det var ett mycket bra tag sen jag köpte nya så det kändes som om det var dags, åt middag med Bella sen kallade tvättstugan.
Imorgon åker vi mot storforsen för övernattning.
Håller tummarna för att Marias bebis kommer på fredag som planerat, spännande att se vad det blir för nå (så att man kan börja köpa saker) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0