Nytt och fräscht

Jajomensan, i måndags kom dom med ett nytt kylskåp. Mycket bra. Frysen är väl ungefär lika liten men istället för hyllor så är det lådor och på något mystiskt sätt rymms det mera då.

I lördags var det fest här hemma. Riktigt kul att ha över folk för en gångs skull. Det händer inte ofta. Det funkade även fast kylskåpet var trasigt (tur att man har egen bro och att det var några minus grader ute). Tog mig ut på krogen också i slutet av kvällen, jävlar vad mycket folk det var. Blev en stund på dansgolvet och sen var det bara att dra sig hemmåt igen.



Lyckades få med mig Ludde på en promenad i kylan på söndan, eller han hade inte så mycket till val med tanke på att vi ville ha pizza och ingen utav oss var körklar än så det var bara att pälsa på sig och gå till Andreas och Moa för att sen ta sig till pizzerian.



Efter det tog vi (jag, Ludde, Andreas & Maguns) oss faktisk till badet och bakishängde där. Fy fan va kul det var, alltid annars brukar man ju hinna titta på klockan ett x antal gånger och hoppas att tiden ska gå snabbare så att man får gå hem. Men nu lät det bara poff så hade vi varit där i tre timmar. Det kändes som om man var 12 år igen. Vi for runt i överallt på stället. Somande ganska så gott på kvällen.

Ihelgen blir det en sväng till stugan fredag-lördag sen på lördag far vi med Andreas och Moa och några till och ser på Bjurå revyn. Det blir nog roligt. Ludde har fått för sig att han och Johan ska köra skoter när vi är i stugan. Men tydligen ska det vara 25 minus så jag kommer då inte röra mig många meter utomhus, kommer nog att sitta inne och elda på som fan.

Nä nu kanske jag skulle ta och vara lite små social med Maria ( vi sitter i varsitt rum med varsin dator och "umgås"). Ingen barn än så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0