Som vanligt.

Nu har Ludde hunnit vara hemma i 4 dagar. Gud va man vänjer sig fort. Det känns inte alls som om han har varit borta, allt känns som vanligt. Den största skillnaden nu är väl att han är väldigt nöjd över att bara vara hemma och ta det lugnt, sitta framför datorn och bara glo TV, medan jag å andra sidan känner att vi borde göra så mycket, borde fara och hälsa på folk och hitta på saker inte alls vara hemma och ta det lugnt. Vi kanske kommer i takt lagomt tills han åker igen. Men den här gången blir han ju bara borta tre veckor innan han kommer hem igen.

I helgen var det Fraustadt på lördan, så det var bara på med fin klänningen och fixa till sig. Moa var snäll och hjälpte mig med håret. Gick över till Drugge och Marie innan och fick oss nå vinglas. God mat var det och kul hade jag. Kan hända att det var lite små vingligt där ett tag men vad ska man göra?! Det är bara att fortsätta :) Som vanligt tar jag ju aldrig kort när vi är på sånt här vilket är dumt för alla är så fina. Fixade mig fusknaglar i från H&M, dom höll ialla fall hela kvällen och tittade man inte så noga på dom så såg dom ganska äkta ut.
Söndan blev väldigt seg. Följde med Maria, Moa och Andreas på stan och fick mig en grön gubbe och en cola, sen for vi till mamma och pappa som bjöd på go middag. Blev bara att vara där resten av kvällen och ta det lugnt. Kom faktiskt i säng i tid, men lika trött för det var jag när väckarklockan ringde i morse.

Idag är det måndag och ny koreografi på coren. Får se hur ont det här gör imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0