1:45 h

Det är som en dum idé att gå så länge när man tänker gå in nya skor. Visste ni att man kan få skavsår under ett skavsårsplåster?! Tydligen så är det så. Kanske inget att rekomendera, men det går om man vill. Tofflor är bra skor just nu. Tur att det är sommar.
I Fredags var jag, Ludde och Andreas i Svanis och åkte vattenskidor. Gud så roligt, men jag var grymt mörbultad på lördan när jag vaknade. Det var något år sen jag åkte vattenskidor och man spänner ju som hela kroppen. Det var inga problem alls att ta sig upp och kraschade gjorde jag bara en gång. Däremot var det ganska så jobbigt att ta sig upp i båten från vattnet, fattar inte hur Andreas och Ludde klarade av det. Jag fick kämpa utav bara helvete och tillslut fick dom helt enkelt dra mig upp i båten. Får nog öva på det där.


I lördags var det Diggiloo i Storforsen. Vi hade packat med oss matmuffins, saft, kasslersallad, bullar, godis och självklart någon öl till Robin och Ludde. Det var riktigt mysigt. Hittade ändå hyfsade platser. Man kanske borde ha varit lite tidigare men vi såg ju scenen och allt så man ska inte alls klaga. Marika och Johan och ungarna var också där så dom hakade på oss och satt och surrade. Det regnade inte men var lite mulet, jag tror nog att det var ett perket väder för att vara där. Det hade varit ganska jobbigt om solen låg och stekte på med tanke på att Joline också följde med. Men det blev en långtur, vi for dit vid tre och vi landade hemma hos Maria och Robin klockan tolv. Det här borde göras om nästa år.
Lite fränt; vi promenerade bakom Thomas DiLeva på spångarna nertill hotellet.
Nästa gång man far så borde man boka hotellrum eller låna någons husvagn och dra dit, det är nog skönare än att börja köra hem på kvällen.
Det var en mycket uppskattad julklapp. TackMamma och Pappa :)

Robin och hans minime

Trollungarna

Kvällspromenad mot bilen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0