Passar på

Ludde har farit till Pajala över helgen, så jag och Malin passar på att se Svinalängorna och göra ansiktsmasker. Ganska skönt att ha en tjej till i hushållet :)

Igår följde jag och Ludde med Andreas, Anton och Håkan till Svanis för att sjösätta Andreas nya båt och åka lite vattenskidor. Sjösättningen av båten gick bra men den var inte så där jätte pigg att dra någon med vattenskidor baki. Andreas var den enda som tog sig upp, men fort gick det inte. Så det behövdes väl lite justeringar på motorn. Men skönt var det att bara vara ute på vattnet i strålande sol. Äntligen har jag lyckas få bort ränderna från linnet. Det tog ett tag men nu är dom borta :)
Till och med att jag tog mig ett dop i sjön, lite kallt från början men sen var det mest bara skönt. Andra doppet för i år då. Hoppas på bra väder imorgon så man kan ta sig till alder på timmarna och få doppa sig någon till gång.

Håkan gjorde tappra försök

Likaså Ludde

Andreas klarade det


Klapp på axeln åt mig själv idag. Tog mig ut på rasten på en joggingtur. Varmt och kladdigt var det, men det gick. Så i veckan har jag motionerat 5 av 7 dagar, tog en vilodag igår och tar mig en imorgon, det är jag helt klart värd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0