September 2011..

..here we come.
Istället för Beach 2011 (eftersom det tåget redan har gått), kör jag och Maria Hösten 2011. Maria har som förklariga själ till att ha missat Beachen, jag har helt enkelt bara varit lat. Men nu är det bara att peppa igång det här.
Drömde om godis inatt, det här känns inte bra.
Men tre dagar av tre möjliga har jag då hållt mig i rörelse, det gäller bara att hålla i det också.
Fick oss en promenad i regnet idag. Det var fint väder halva sträckan sen började det regna och åska. Lite halv blöta när vi kom fram till Maria. Joline hade det då mycket bra i vagnen under regnskyddet.

ser inte bra ut.


Multitasking: Promenad och dubbel surr med Malin i headsetet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0