Storforsen

Åkte motorcykel med Ludde, mamma och pappa till Storforsen i onsdags. Gud va mysigt det är där. Solen låg på och man kunde vandra runt i bikini. Tog årets första dop också, ganske så kallt måste jag ju säga att det var. Ludde var som vanligt och sälade runt där i vattnet :)
Jag och mamma var på grodyngel jakt och hittade jätte många. Hittade tillochmed sånna som hade små små ben. Pappa var inte lika facinerad som vi :)
Kan ju säga att jag hade en gnutta ont i röven efter den där svängen. Fick stana i Älvsbyn båda vägarna för att få räta ut på benen. Ryggen är det inga problem med, men eftersom att den här motorcykeln vibrerar lite mer än den förra så blir man lätt kissnödig efter en stund. Men jag kom på ett trick, om man byter så att man fluttar tyngden först på vänster skinka, sitter så ett tag och sen byter till höger och till sist sitter som vanligt så får mna inte lika ont. Det gäller att vara smart vissa gånger.
På kvällen blev det en sväng på Susie Q med Erik, Madde, Maria och Robin. Nu när det är så här varmt så känns det nästan som utomlands på kvällarna. Riktigt härligt.



Igår drog Alive igång. Bilder och redovisning för helgen kommer senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0