3 datorer

Just nu har vi ju tre datorer hemma, eftersom att Ludde har en bärbar och Malin har en bärbar och då våran "vanliga". När jag kom hem från jobbet idag var bägge hemma och dom satt vi varsin dator, så jag vill ju inte vara sämre så jag parkerade mig framför den lediga. Ja hörrni det är så man umgås nuförtiden :)
Nu vet jag vad mer jag ska köpa i doppresent, har fixat ena halvan, resten får fixas på måndag då lönen (äntligen) kommer in på kontot.
Idag blir det att vara barnvakt en stund medan Maria får massage och sen middag med henne och Robin och sen måst vi fara och handla till midsommar.
Håller tummarna på att alla vädersajter och väderrapporter ljuger så att det blir sol i helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0