Inte okej.

Har börjat flagna på axlarna. Det känns inte okej med tanke på att sommaren precis har börjat. Jag smorslar som en besatt och hoppas på det bästa nu.
Blev jogging med boxningen idag. 8 km i typ 30 plus, jag måste säga att jag är glad sånna här dagar att vi inte har nå värstings tempo för oss. Fast idag var vi inte så många så det gick lite snabbare. Skulle egentligen ha joggat en mil men eftersom det har fallit några träd efter stormen i lördags på spåret så blev det en helt annan väg. Skönt var det då ialla fall (när det var över).
Återhämtningen blev grillat och ett vinglas och sen en sväng till bränna. Lämnade Ludde och resterande där och liftade hem med Frans för vissa har ju faktiskt ett jobb att sköta. Det är så grymt härligt nu på kvällarna, om man bara kunde slippa myggen och den andra ohyran som är här så vore det perfekt.
Här lycks dra på mig nån förkylning, vilket inte alls känns bra eftersom att det är farmen på lördag. Får någon deja vu från förra året den här tiden för då var jag också rå förkyld. Jaja det är väl bara att bita ihop och hoppas på att det släpper snart.
Nä nu hopp i sängen så man är pigg och alert imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0