Lugn helg.

Helgen har varit riktigt lugn. Jobbade som sagt så ingen utsvävning på farmen under lördagen. På jobbet har det också varit riktigt lugnt, jag vet att det är absolut förbjudet att klaga på det men eftermiddagarna går så otroligt sakta och när det inte händer nå så bli man bara slö. Anne fick vara frisör och klippa luggen på mig på lördag kväll och på söndag så spelade vi fia med knuff med två av dom boende. Förlorade gjorde jag också fast jag knuffade tillbaka Anne en gång. Tror att dom hade fifflat lite med tärningen.
Gud va glad jag är över att jag inte har semester nu första perioden. Det känns som om dom kommer att få så bra start eftersom det skulle regna hela veckan.
Har fått göra en sidecut på Camilla idag och hör och häpna det vart faktiskt bra, var lite orolig där i början med tanke på att jag inte kan klippa min egen lugg. Men sen skulle hon nog behöva slänga in en färg eftersom just nu är hon blond på sidecuten och svart i resten av håret. Men det löser hon nog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0