Näst sista kvällen.

Igår "firade" jag och Ida min näst sista kväll som gräsänka (på ett tag ialla fall). På morgonen såg det riktigt mörkt ut men efter lunchen sprack det upp och blev gudomligt väder, så efter middan (som bestod av kakor och chips) parkerade vi oss med vinglas och spel på baksidan tills tills solen försvann vid 21 snåret, då var det bara att packa sin in till köket en sväng.
En riktig mysig dag.

Ida trodde att hon hittat värstingsgrejen, men det var inte så amazing som det lät. Men nog slank kakorna ner ialla fall. Falsk marknadsföring.


Har äntligen fått våra arbetskläder. Byxorna lär jag nog använda, tröjan är jag mer tveksam över. Den är så jävla stel, får väl tvätta den med en liter mjukmedel. Men under sommaren kommer det inte gå att jobba med munderingen där på, då kommer jag nog flyta iväg. Det som är bra med dom där kläderna är väl att det inte gör något om man lägger på sig några kilon, dom har ju ändå ingen passform så det kommer ju inte att synas ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0