Sommarmiddag.

Igår hade vi Maria, Robin, Jossan, Moa och Andreas över på en riktigt sommarmiddag; Hemmagjord rabarberkräm och grillad korv. Enkelt men mycket gott. Till efterrätt så hade Jossan tagit med sig en banankaka och jag hade varit och köpt jordgubbar. Ibland behövs det inte så mycket.
Camilla har kommit till Boden över helgen, Cissi (hennes kusin) har också följt med, det var väl en så där 10 år sen jag såg Cissi sist. Så jag och Moa for på Bränna en stund med dom och satt och surrade.
Är lite halv bitter över att jag jobbar i helgen annars hade jag hakat på dom på V75 och farmen (speciellt nu när vi fått gratis biljetter). Camilla försökte övertala mig igår men det känns inte riktigt bra att kliva upp och fara och jobba 08:00 dagen efter, och jag tänker ju inte direkt vara nykter på farmen, då lär man ju bli galen.


På ett tag blir det jogging och sen fara och hjälpa Malin J att flytta alla grejerna hit. Så under sommaren blir vi tre i hushållet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0