Stockholm.

Kan inte ha fått nå bättre helg än i helgen. Strålande sol och inte ett moln på himmelen någon av dagarna. På kvällen kändes det nästan som utomlands. Sen lyckades jag (såklart) med att bränna mig som fan första dagen men man får ju skylla sig själv när man tror att man ska slippa smörja in sig bara för att man är ju i Svergie och "solen ta ju inte lika bra som utomlands?!" Jaja det löste ju sig, med en svindyr solskyddsfaktor var jag fit for fight igen på lördan ;) Fick gå på skansken också och se på alla djuren, man hade ju kunnat vara där och strosat hela dagen. Det var många av djuren som var nära att få följa med hem. Nästa tripp vi gör till stockholm så blir det Gröna lund för det var ett x antal år sen jag var där, sen åker jag ju inte så många karuseller men det kan vara mysigt att bara gå omkring där inne.
Fick Ludde attt känna sig som hemma igen när jag efter ett dygn på hotellrummet hade lyckas med att sprida ut alla mina saker i nästan varenda litet hörn, men det är ju inte mera än mänskligt ;)
Jätte mysigt att ha han hemma igen. Men det här med att ha någon brevid sig varje natt kan ta ett tag att vänja sig vid, annars kommer man fort in i gamla vanor igen.

Förstår inte vad han pratar om när han säger att jag sprider ut mina saker


Idag har vi haft friluftsdag med jobbet. Förstå att jag får fyllnadstid bara för att vara hemma och ha trevligt med arbetskamraterna. Åt grillspett och potatisgratäng och till efterrätt blev det rabarberpaj men vanlijglss. Sen blev det kubbspel och självklart vann mitt lag :) Priscilla, anne och Tommy stannade kvar när alla for hem och så blev det lite vin och surr. Riktigt mysigt. Sånna här dagarn behöver vi mer av tycker jag :)


Kommentarer
sandra

Men cathrin det ser ju ut som hemma hos mig med allt stök :)

2011-06-08 @ 12:50:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0