"Undrar vilken som låter mest..

..din bil eller Luddes motorcykel?!"
Jag tycker att det har varit mycket påhoppande på min bil dom senaste dagarna. Den låter bara lite grann, som en rally bil nästan. Ingen fel med det ;)
Har faktiskt kollat runt lite på avgassystem men jag vet inte om det är värt att lägga ut 3-4000 kr på en bil som kanske är värd 5000, plus att stötdämparna borde bytas. Borde kanske köpa mig en ny bil men den här är så bra. Får väl köra med den tills den inte rullar nå mer.
Imorgon vid fem drar jag och Malin mot Holsvattnet. Ludde, Maria och Robin är redan där. Det ska bli mycket mysigt.
Hoppas att alla får en riktigt bra midsommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0