Den årliga trippen.

Det blev bara jag och Jossan som tog oss till Kåbdalis igår. Men gud vilket väder det var. Jag hade grinat om vi hade åkt idag istället när det är molnigt. När vi kom dit var det 17 minus men när solen tittade fram blev det fort varmt. Till och med att jag kan stoltsera med lite lätt färg i ansiktet (ja röd är också en färg). Hade riktigt trevligt. Nästa gång blir det att ta med sig varm choklad och lite mackor så man kan placera sig i backen en sväng och bara njuta. Inga större kraschar inträffade, däremot lyckades Jossan på något sätt fastna med ryggsäcken i sittliften när vi skulle av och det blev snabbt lite lätt kaos så dom fick stanna liften. Men annars tyckte jag då att vi skötte oss riktigt bra :)
Tog oss hem strax efter tre då hade vi ändå hållt igång sen halv tio med en bara en snabb paus för lunch. Lite små öm i vänster knä och lite lätt träningsvärk i höger vad men lite krämpor måst man leva ha med tanke på att jag bara brukar ta mig ut och åka snowboard en gång per år.



I fredags tog jag mig till Lule och var nyktert sällskap med Heli, Sabina, Ida och Emelie. Satt och surrade och åt lite fruktsallad. Blev många diskussioner där på slutet men så är det :) Tänkte att jag skulle ta mig i säng i någorlunda i tid eftersom Jossan skulle komma och hämta mig halv åtta så jag tog mig ändå hem från Lule strax efter tolv men eftersom jag var tvungen att fara som en skållad iller runt halva Boden och få tag på Ski Passen vi skulle få låna av Andreas och Magnus så tog jag mig ändå inte i säng förren närmare halv två. Lite små trött när klockan ringde på morgonen men det gick ju bra :)



Såg Melodifestivalen igår och jag tror nog ändå att vi kan ha en chans med den låten. Den sätter sig ju i skallen på en gång.

Idag blir det nog först en sväng ut till Hampis och kanske få sig en grillkorv och ikväll en sväng till Lule för en bio. Ska se "Min låtsas fru", jag tror att den kan vara riktigt rolig.


Kommentarer
malin

my fucking god har dom skaffat sittlifter sjukt MÄKTIGT!!!! puss

2011-03-14 @ 16:46:39
URL: http://malinkarlsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0