"Underkläderskurs"

Det känns som om jag skulle behöva starta en sån, eller jag behöver inte beröra trosor och bh utan det räcker med att bara ha en bh kurs för dom här yngre människorna. Det finns olika sorters bh:ar utav en anledning, det är så att man kan matcha den till det behov man har utifrån vilken tröja man har på sig. Ett bh-band hit eller dit spelar ju som ingen roll om det syns men jag har som svårt för det här med brottar linne och en fullt synlig bh (helst spets) under. Jag hör att jag låter som värsta moralkärringen men jag kan tyvärr inte alls tycka att det är snyggt, ibland ser det helt enkelt bara smaklöst ut. Inte okej.

Igår var jag med Malin J på minus 30 festivalen i Lule. Måste säga att det var riktigt bra. Lyssnade på Säkert, Håkan Hellström och Loop Troop. Jag har aldrig varit ett sånt stort fan av Håkan utan tyckt att hans låtar inte alls har låtit bra. Men när man verkligen engagerar sig och lyssnar på texterna så är dom ju bra. Nu har jag inte blivit ett stort fan utav han men det är så att jag nu inte kommer att byta radiokanal om han spelas på radio. Loop Troop var mest bara för att tänka tillbaka på gamla minnen. Men vissa låtar dom har är riktigt bra. Träffade Mendez och Crille och fick dom som sällskap till bussen, men då vet jag inte om vi lyckades missa den eller om vi bara var otåliga för när vi hade väntat i en tio minuter så lyckades Mendez haffa nån stackars 18-åring i en volvo som skjutsade oss 4 till Boden för en 200 hundring. Inte illa med tanke på att det gick dubbelt så snabbt och att en nattbiljett kostar 115 kr/pers.
Självklart glömde jag kameran hemma, jag tittade på den en stund innan jag for och tänkte: Den måste jag komma ihåg. När jag var halvvägs till Malin upptäckte jag att Nej, den kom jag inte alls ihåg. Har tagit kort med mobilen men det blir som inte alls nå bra.



Väntar på att min älskade sambo ska ta och slå upp ögonen någon gång. Har inte hört alls att han kom hem igår natt, i morse (där vid 8 snåret, det är skönt när solen börjat kika fram men jag vaknar så jävla tidigt nu) när jag tittade mot han sida av sängen låg han ovanpå täcket fullt påklädd. Kan hända att han var en aningens trött när han kom hem igår. I köket hade han förberett för att värma en pizza men jag antar att han glömt bort den för pizza kartongen stod så fint på bänken.

Nä undrar om man ska ta och hoppa lite på han så att han vaknar någon gång och så att man får ta sig ut i fin vädret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0