2 är avklarade...

..bara resten av julklapparna kvar. Tur att man inte köper till så många.
Känns som om jag har varit i farten hela dan.
Hade tid hos tandläkaren 7:30 på morgonen, ett hål hade jag och som vanligt några början till hål lite överallt. När jag kom hem strax efter åtta så kändes det så dumt att gå och lägga sig så jag började att städa och putsa inne i köket.
Drog med mig Ludde till Lule vid halv elva, inhandlade en julklapp till Joline, vindrutetorkare och en isskrapa (hade egentligen behövt nå tröjor men är man vuxen så är man).
Sen blev det en sväng på stan i Boden och inhandlade farmors julklapp, tog en fika på opalen sen hem och laga mat.
Fick Ludde till och med att inhandla en present åt hans mamma som fyller år i december.
Har dragit fram dammsugaren nu och ska ta mig an golven alldeles snart.
Planen var egentligen att jag, Maria och Joline skulle ta oss till Öjebyn idag och sova där men eftersom att lill fröken gått och blivit sjuk så fick vi skjuta på det tills på måndag.

Höst middan var riktigt trevlig. Stannade ganska länge men sen var det någon som blev lite trött i ögonen och halv somnade på en soffa (kan ju säga att det inte var jag i alla fall). Så vi kom väl hem där kring två tiden. Skönt att ställa bak klockan en timma när man kom hem och helt plötsligt så var inte klockan så mycket. Men det tar ett tag att ställa om sig till den nya tiden för två dagar i rad har jag vaknat vid halv åtta snåret fast jag gått och lagt mig sent och fast jag är ledig och kännt mig riktigt pigg. Men sånt går över snart.
Har i vanlig ording inte tagit något kort alls under middan (är skit dålig på att ha med mig kameran på sånna tillfällen) så här är två kort jag ärligt snott från Alexandra på facebook :)

Alexandra och jag






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0