Besvikelsen

Har sett framemot nästan hela kvällen att få komma hem och äta upp min halva chokladkaka från igår. Förstå min besvikelse när jag kommer hem och upptäcker att det bara är två bitar kvar. Kan hända att någon (kanske mannen som också bor i lägenheten) har varit och nallat. Lat som jag är ids jag ju inte sätta mig i bilen för att fara och köpa en ny så det blir vatten som lördagsmys istället.
Har hunnit vara på hantverksdagarna i Lule en sväng på timmarna med Sandra idag. Hittade en julklapp åt Maria. Annars hade dom mycket fina saker men jag tycker att dom tar lite överpriser ibland, även om tomtarna är handgjorda så känner jag ändå inte för att betala 300 kr för en.
Jobb imorgon också sen till Björnvägen för att få middag och sen en sväng på ett-års kalas.

Det var min halloween helg det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0