Julbord

Det kändes faktikst lite konstigt att äta julbord och lyssna på julmusik när det inte var en enda snöflinga på marken. Men det gick bra ialla fall.
Var först på stan och tittade på boxnings matcher. Gud va dom är duktiga, eller uthålliga. Hade det varit jag och nån fått in en träff över näsan så att det hade kommit blod hade jag ju brytit direkt, inte stått kvar i ringen och fortsatt.
Sen drog vi till Henke och Linda för lite vin innan. For tidigt till farmen vid sex tiden så när vi kom var det ingen kö alls så man kunde gå och filosofera bäst man ville där vid maten. Mycket kallskuret hade dom och jag vet inte hur många olika sorters lax, så det är ju bra om man gillar sånt. Jag och Andreas hoppade i vanlig ordning över det mesta och tog dom här klassiska sakerna som skinka, köttbullar och revbensspjäll (är inte alls mycket för det andra som är på julbord). När vi hade ätit färdigt då fylldes nästan lokalen, det var grymt skönt att titta på alla andra som stod och väntade i kön och man själv gick till efterrätts rummet där det inte var nån.
Dom är ju helt grymma dom som är med i farmenshowen.
Det här tycker jag (i vanlig ordning) att vi måste ta och göra igen nästa år.
När farmen stängde drog vi till Patrik och Sussie en stund och satt och surra tills det var dags att ta sig hem och sova.



Andreas red ut den

Jag tog mig ialla fall till nivå 7

Det tog hela kvällen för mig innan det kopplade att dom hade samma skjorta

Sista rycket


På söndan fick jag äntligen klippa mig, gud så skönt det var. Sen svar planen att fara på skjutbanan vid ett och pröva på att skjuta AK5 och pistol (efter 9½ år). Vi tog oss till Luddes jobb men man behöver tydligen kulor också och det var nån som hade åkt hem med nyckeln som gick dit så det var bara att vända om. Ja nu har jag ju ialla fall fått hålla i en pitol, kanske tar 9 år till innan jag får använda den också ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0