Piercing studio

Gjorde om Marias kök till piercing studio igår, hon hade ett hål i örat som växt igen så det var bara fram med synålen och försöka få igenom den. Synålen gick igenom men det var värre med örhänget så det slutade med att hon skulle fara till Jossan idag som hade kanyler hemma, det går nog lite lättare skulle jag tro.



Blev en halv släktmiddag hos Maria igår med Andreas, Moa, Jossan och Micke.
Nu har vi sett tredje säsongen av Sons Of Anarchy, satt uppe till två inatt och såg dom sista avsnitten och det var faktikst inte mitt förslag utan Luddes, jag hade kunnat se dom två sista idag på morgonen. Dom avsnitten som är släppta av fjärde säsongen sitter så fint och väntar på oss på datorn så det är bara att ta tag i det någon dag.

Ludde ville inte riktigt kliva upp med mig tio över åtta. Förstår inte varför. Vaknade kvart i åtta och har försökt somna om sen dess men det var lika att ge upp och kliva upp. Fattar inte varför jag inte är trött.

Som sagt julbord i kväll med 19 till, först en sväng på stan och kika på boxningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0