Done and done

Fjärde och sista uppdraget är inskickat till Hermods nu. Nu är det bara att invänta att det ska bli rättat och att jag får en tid för det muntliga slutprovet, det kan jag säga att jag är lite nervös för, det har ju som varit ganska så enkelt att sitta och skriva och bara skicka in saker nu ska jag helt plötsligt prata med en människa och förklara massa med saker. Sen ska ju även elektroniken klaffa, jag har aldrig använt mig av en webbkamera och headset förut så det här kan ju bli himla intressant. Förhoppningsvis är Ludde hemma och kan hjälpa mig med det.
Har övernattat i Öjebyn med Maria och Joline från tisdag till onsdag. Mamma, pappa, våra kusiner och mostrar var också där på tisdag och firade morfar, så det blev smörgåstårta för dom andra och vanlig tårta och massor med kakor till mig :)
Det här med sovmorgon är tydligen någoting som jag har slutat med, väldigt irriterande måste jag säga. Det spelar som ingen roll när jag går och lägger mig kroppen har som bestämt sig för att mellan sju och åtta är en bra tid att vakna på. Så idag när Ida ringde strax innan tio hade jag duschat, ätit frukost, sminkat mig, sytt upp mina byxor, sytt igen ett hål på ett par andra byxor, suttit och lallat framför tv:n och klätt på mig. Man får ju mer saker gjorda när man kliver upp tidigt men om jag är ledig hela dan så ser jag ingen vits med att kliva upp halv åtta.

Jobb i helgen. Ska klämma in en sväng till Arcus på loppisen med mamma under mina timmar på lördan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0