Inväntar morgondagen

Imorgon är det jobb fram till 13 sen bär det av mot stugan med klanen Ögren/Byberg/Lundsten och vara där ända tills på måndag, det ska bli riktigt härligt. Är glad över mitt beslut att ta semester fredag och måndag :)
Har varit och handlat allt i matväg idag och gjort färdigt köttbullar och fläskpannkakan.
Pratade med pappa idag om sylten till fläskpannkaka och han påstår att man äter lingonsylt men jag har då aldrig ätit lingonsylt (kan ju också bero på att jag inte äter lingonsylt överhuvudtaget), man äter ju jordgubb eller (helst) hallon.

Har fått ärva mammas mobil idag eftersom hon också har övergett mig och kommit in i touchträsket, så nu kanske det blir mer bilder hit eftersom den har bättre kamera och förhoppningsvis funkar med kabeln till datorn.

Ha en glad påsk nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0