Dags att skaffa större säng?!

Inatt hade jag behövt en 180s säng själv kändes det som. Alexander hade inga större planer på att sova i sin säng så han fick ligga brevid mig, eller rättare sagt på min arm och kloss mot mig sen tyckte Junior att min mage såg ut som ett skönt ställe att sova på. Kan ju säga att det var lite jobbigt att röra sig eller att sova ordentligt. Vid tre snåret lyckades jag få äver Alex till sin säng i alla fall. Junior däremot, som ialla fall hadde lagt sig mellan mina ben, hade inga större planer på att flytta på sig. Konstigt hur ett sånt litet djur kan ta upp en sån stor plats i sängen. Tittade lite avundsjukt mot Luddes sida där han låg alldeles själv.
 
Har försökt få tag på männikorna på lärcenter men ingen verkar vilja svara i telefonen idag. Hade varit skönt att veta om jag behöver komma dit idag eller inte. I värsta fall får jag väl åka dit och vända.
 
Imorgon ska jag äntligen klippa mig. Börjar bli halv less på luggen som bara är i vägen och på utväxten som ser förjävlig ut. Får väl se om jag vågar göra något nytt eller om jag bara kör på samma gamla vanliga. Vill ju ha någonting som är lätt att fixa orkar inte stå och peta allt för länge på morgonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0