Det blev något nytt

Mörkt blev det. Det var länge sen jag var mörk, andra året på gymnasiet tror jag och det börjar faktiskt bli några år sen (fast jag inte riktigt vill inse det). Nöjd är jag, men nästa gång tror jag nog att jag kastar in nå ljusa slingor. Men det är väl som Mia säger att eftersom mitt hår var så blekt så kommer lite av färgen att fara bort.
 
I lördags var vi på begravning. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det. Begravningar är ju alltid begravningar väldigt ledsamma. Fin var den, måste säga att jag är imponerad över Marika, Micke och Magnus. Dom gjorde det bra.
Igår åt vi årets första julbord. Det känns som om i år kommer det inte bli så många julbord. Skönt att inte ha hunnit äta sig mätt innan julen.
Idag blir det en tripp till Lule, storheden och kika lite sen mot Heli för middag och lite surr.
Har haft sovmorgon idag vi klev väl upp starx innan 10. Det var jävligt längesen det hände. Grymt skönt.
 


Kommentarer
Malin

ulalallalala :D

2012-12-10 @ 13:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0