Nya rutiner

Vet inte riktigt vad jag tycker om dom nya rutinerna unga herr Ögren har börjat med. Den senaste veckan har han vaknat varannan timma under natten, man känner sig något halv död på morgonen när det är dags att kliva upp. Hoppas att det är en fas och att han snart kommer ut ur den så att man kan känna sig lite utvilad i alla fall.
Nu jävlar har det kommit snö. Börjar ångra lite lätt att jag lovade Annelis att ta in posten och vattna blommorna åt dom för det betyder ju att jag måste skotta för att ta mig in ;)
Nä det kan vara skönt att ta sig ut och jobba lite. Hoppas på att det slutar snöa tills imorgon för det känns ju tröstlöst att skotta medan det snöar.
Det är julmarknad i kyrkstugorna i helgen så det blir dit en sväng och se om det finns nå roligt.
Det är ju snart jul. Har levt i en tro att det är läng kvar men det är ju bara 10 dagar kvar. Måste ut och hitta oss nån gran i början av nästa vecka så att man hinner ha den någon dag innan man måste kasta ut den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0