"Xander låna"

- Jo men nu kankse Alexander vill sova lite i fred och helst av allt kunna andas. Det hade ju varit en idé.
Hon är som snäll den där Jollisen.
(Hitta barnet)
 
Då var juleb över för det här året också. Den firades hemma på Björnvägen med min familj, Luddes familj, Robins familj och farmor. Så vi blev tolv vuxna och två barn. Lungt var det och maten var god. Johan fick äran att vara tomte och det jobbet skötte han riktigt bra, trots att vi fick improvisera kläderna. Men tomten kan visst ha blå jacka och pälsmössa istället för röda kläder och tomteluva. Det här året vågade sig Joline nästan ända fram till tomten, det går bätte och bättre.
Blev riktigt glad över julklapparna jag fick och över julklapparna Alexander fick. Jätte fina.
 
Har lekt ambulanstranspot idag. Malin ringde på morgonen och blödde ur halsen så det var på med kläderna och packa in ungen i bilen och köra henne till SUS. Hon har tagit bort halsmandlarna innan jul så det var den operationen som spökade. Men nu är det tydligen till fixat och hon fick ligga kvar där över natten.
 
Nyår kommer att spenderas på Fiolvägen och vara väldigt nyktert. Jag och Maria var och handlade idag till maten och köpte Pommac, förstå hur många år sen det var man drack det på nyårsafton.
Har varit och shoppat mig lite kläder så jag inte bara behöver använda mammabyxorna, har än inte vågat testa mina vanliga byxor utan jag väntar nog en månad (eller två) innan det projektet påbörjas. Kommer att bli så besviken annars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0