37 minus

det var den kallaste mätningen på Åbergsleden i helgen. Så det har bara varit att pälsa på sig som fan när man har gått till jobbet. När man har fått upp farten så är det ju inga problem, bara lite kallt kring kinderna men resten av kroppen är ju som ganska varm.
Idag har det blivit varmare så graderna stod på bara 25 minus innan jag gick till jobbet, måste säga att det kändes mycket varmare (sjukt hur snabbt man vänjer sig) men istället så vräkte det ner snö så det gick lite tungt till jobbet och även hem eftersom dom inte hunnit ploga halva vägen.

Jag hade ju tänkt ladda upp nå fina vinterbilder men tydligen så funkar inte kabeln eller vad det nu är som gormar till den gamla mobilen och det är inte så att jag är så värst teknisk så jag kan lösa det så jag får helt enkelt skita i det.

Såg melodifestivalen i lördags. Funderar verkligen på vem fan det är som röstar på Sean Banan, seriöst! Eftersom att han ändå inte kommer att vinna skiten så varför inte bara rösta på någon som faktiskt kan sjunga?! Om ungarna nu så gärna vill rösta så kan man ju bara låtsas att man har ringt, det är inte så svårt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0