Förbannat!

Var förbi till mamma och pappa i onsdags och tog kort från Jolines dop, när jag har laddat upp dom på min sida upptäcker jag att jag helt plötsligt bara har 43 kort. Så ALLA 336 kort jag har laddat upp har helt plötligt försvunnit så dom enda som är kvar är dom som jag tagit från Maria och från mamma. Helvete! Bara att sätta sig igen och gå igenom korten.

Bjurårevyn var bra, men jag tyckte att den var bättre förra året. Sen for vi vidare till Henkes 30 årsfest så vi tog väl oss hem kring tre snåret.
På söndan var det storstädning av den äckliga lägenheten så nu skiner den (ett tag ialla fall). Hittade under sopskåpet ett ballerinapaket som gick ut 2009 (som tur var var det tomt), hittade även ett mjölkpaket som såg väldigt annorlunda ut Ludde kollade upp det och konstaterade att dom slutade tillverka dom paketen 1991 (!). Mysigt.

Har varit med Maria och Joline till mormor och morfar från onsdag till torsdag. Har i vanlig ordning gått upp några kilon men det är sånt man får ta, och Joline har fått provsmaka i princip allt som har stått på bordet. Fick oss årets första Semla och årets första lilla julbord. Nu när det är två månader sen man ätit sig less på maten så är den ju riktigt god :)

Idag har jag gått HLR utbilningen så den är gjord, nu är det bara att vänta att Medicin kursen ska starta i Mars. Måst köpa mig en bok, hittade en på blocket men jag var för seg på att ringa så nu är den borta. Blir väl att beställa den från nån boksida men det tar emot när den kostar 536 kr. Fattar fan inte att böcker ska vara så jävla dyra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0