Inget vettig

har uträttats i den här lägenheten på hela dan. Eller jo, jag har packat upp tvätt, plockat ur diskmaskinen och vattnat mina stackars blommor. Gud så skönt det har varit. Har behövt en dag alldeles för mig själv där jag får strosa runt i mina pjamasbyxor hela dan.
Planen var egentligen att faktiskt ta sig ut på en promenad med Malin nu på kvällen men termometern visade minus 25 så vi tar det nån annan dag när den visar lite varmare.
Har även lyckas beställa lite kort, närmare bestämt 336 stycken och några till blir det, måste förbi mamma och pappa och kolla om dom har nå bra kort från Jolines dop för jag har inga alls från kyrkan.

Igår for jag och Ida en sväng till Lule och hälsade på Heli och Sabina.
Fick försenade födelsedags presenter:
2 Fotoalbum till (Det behövs ju bevisligen) och ett presentkort på bio så nu gäller det att det kommer ut nån bra film snart.

Imorgon blir det jobb igen och datautbildning. Får väl se vad det här är för spännande nytt program vi ska få, med tanke på att andra kommuner redan har haft det och ratat det så känns det som om jag inte har så stora förhoppningar om det. Men Bodens kommun måste ju tydligen prova på det mesta som andra kommuner inte vill ha. Det kan ju bli bättre när vi har det, eller?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0