Inte utan mitt underställ.

Jag tror att jag har levt i mitt underställ närmare en vecka nu. Den enda gången jag tvingar på mig nå andra kläder är om jag ska och träffa nå folk och då ska jag också tala om att det är skillnad på folk och folk. Vissa människor får helt enkelt stå ut med att se mig i understället, men det är bara för att jag känner mig så bekväm med er ;)

Har kommit fram till att min cykel inte är gjord för att cyklas i kalla väder. Har haft den inne under natten för att den skulle få tina och när jag skulle cykla till jobbet gick det hur bra som helst men när jag skulle cykla hem så var det som om kedjan hade hoppat fast den inte hade det. Mystiskt. Tror helt enkelt att den inte tycker om att stå ute i kylan, kanske måst ha nån genomgång på den närmare våren.

Ihelgen blir det Bjurå revyn med ett helt glatt gäng och sen på kvällen en sväng på 30 års partay.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0