Vuxen

Jag tror aldrig att man kommer att bli vuxen i sina föräldrars ögon. Fast man tycker själv att man är vuxen och kan fatta egen beslut. (Jag tycker att det är ganska gulligt)
Hade missade samtal från pappa när jag kom hem från träning och jag hade en liten aning om vad det gällde, och självklart känner jag han så pass bra så att jag hade rätt:
- Ska ni ta bilen till Jokkmokk imorgon?!
- Jag ska tala om att det kommer att vara 30 minus.
- Tänk om bilen stannar efter vägen.
Jag och Marika hade faktiskt tänkt i dom banorna. Igår stod det att det "bara" skulle vara minus 20 i Jokkmokk men idag hade det uppdateras och det skulle vara mellan 30-34 minus, 20 minus kan man ju klara av men 30-34 kändes lite väl bitigt, sen lär väl Nora frysa ihjäl. Så det blir att vara hemma imorgon, kanske en liten film kväll och en godis påse, det hade ju int suttit helt fel.

Bio med Sandra på söndag, det lär väl vara vi två och bodens alla ungar. Mästerkatten i stövlar ska ses :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0